Khamis, 6 Julai 2017

Salam Syawal 2017/1438H


Bismillahirrahmanirrahim, As Salam,


Salam Syawal untuk kalian semua yang mengenali bunda.  Agak terlewat sikit
ucapan Hari Raya bunda, dan lama juga bunda tak update blog. 

Bukan lupa, tapi kekangan masa tak mengizinkan.

Apa khabar kalian?.. Harap masih ingat kat bunda.



Tahun ini raya bunda diserikan lagi dengan kehadiran cucu bunda Aadam Nuh ...
yang kini telah menjangkau umur 6 bulan.

Ini lah sedikit gambar disuasana pagi syawal haritu. Juga tak ketinggalan Zarif yang menambah keceriaan lagi dipagi syawal.


***salam syawal dari bunda, maaf zahir dan batin..

20 ulasan:

  1. salam aidilfitri Nora..maaf zahir batin..

    BalasPadam
  2. SALAM IDILFITRI BUNDA MAAF ZHR BTN

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Raya maaf zahir batin KN...
    Alhamdulillah, sihat seadanya KN...moga KN pun sihat jugak ye. Mesti seronoklah KN kan Syawal tahun ni

    BalasPadam
  4. Salam Aidilfitri Bunda dan keluarga smoga senantiasa sihat ceria dan dalam rahmat Allah swt.

    BalasPadam
  5. salam aidilfitri.. maaf zahir batin ^^

    BalasPadam
  6. Selamat hari raya maaf zahir batin ye bunda..

    Seronok hari raya bunda dah cucu..

    BalasPadam
  7. Alahaiiii, tomei3x sungguh Adam Nuh tu, geramnya tengok, putih melepak, eshhhh...dapat kugigit2 pipinya tu.

    Eh..bunda, jangan marah ye, geram tengok cucu bunda yg come tu

    Syawal masih bersisa, so Salam syawal ya bunda.
    Wahai bunda, wahai ayahanda..

    BalasPadam
  8. Selamat hari raya, Bunda..maaf zahir & batin..

    Aadam Nuh & Zarif..penyeri suasana Syawal..

    BalasPadam
  9. Salam Aidilfitri KN. Maafkan jika ada salah dan silap saya ketika memberi komen.

    BalasPadam
  10. ampun dan maaf juga dari nekcik ye Bunda..samalah kita ..kekangan masa tak dapat berkarya di alam maya ni..kalahkan PM pulak bizinya kita!!

    BalasPadam
  11. Selamat hari raya bunda.

    BalasPadam
  12. Aslm Bunda. Lamanya mama x ke sini. Selamat hariraya maaf Zahir batin ye

    BalasPadam
  13. Rasanya belum terlewat utk ucapkan Salam Syawal buat Bunda... baru dpt duduk berblogwalking malam ni :)

    BalasPadam